sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Tuplasti painavampaa

Pentuset ovat nyt viikon ikäisiä palleroita, kaikilla  on paino tuplaantunut! Vielä pari viikkoa eletään pelkällä emon maidolla, sitten aletaan maistella jo lihaakin. Tämä vaihe on kasvattajalla vain tyytyväisten tuhisijoitsen seuraamista. Tästä sakista on vapaana yksi narttupentu, puna-valkoinen väritykseltään! Pentu VARATTU!



 Me kaikki päikkäreillä.


 Minä poika otan ihan rennosti.


 Me tytöt nautitaan massukat pullollaan elämästä.


 Meikä-pojasta tehdään kuulemma lappalainen....pääsen ihan lähelle joulupukkia.


 Minä tyttö  vaan nautin tästä hetkestä.


 Minä poika se lähden valloittamaan etelän tyttöjä!


 Kaikki me haluamme kuitenkin ilahduttaa noita kaksijalkaisia.


Minä tyttö en huolehdi tulevasta.

Minä tyttö oon vielä vapaana!

Ei kommentteja: